שם מלא:

דוא"ל:

טלפון:

​מיקום האירוע ואופיו + תאריך:

נייד: 052-6929279 | דוא"ל: ronen301827@gmail.com | © כל הזכויות שמורות לחברת "'קריוקי בכיף" 2011-2017

קריוקי לאירועים, קריוקי בדרום, קריוקי בשפלה, קריוקי באשקלון, קריוקי באשדוד, מפעיל קריוקי מורשה, קריוקי בשדרות, קריוקי בנתיבות, קריוקי באופקים, קריוקי בבאר שבע, קריוקי למסיבת רווקות, קריוקי ליום הולדת, קריוקי לילדים


מלאו את הטופס וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

טיפים לשירה נכונה

כיצד יש להתכונן להופעה או אודישן?

ביום של הופעה או אודישן, יש לשלב את האלמנטים הבאים:

מנוחה גופנית: השתדל לא לעשות דברים הדורשים ממך מאמץ גופני גדול. למשל, אל תרים משאות כבדים, או תרוץ פתאום מרחקים שאינך רגיל בהם. רצוי שתהיה נינוח וששריריך לא יהיו תפוסים מכל סיבה שהיא.

מנוחה נפשית: השתדל להיות רגוע ולא לעסוק בעניינים הגורמים לך מתח נפשי גדול, או כאלה שמפתים אותך להרים את הקול ולצעוק. שירה איכותית מצריכה ריכוז ופנאי נפשי.

חימום גופני: השתדל לעשות פעילות גופנית מדודה ונעימה, שמפעילה את זרימת הדם ופותחת את הנשימה, כמו הליכה מתונה, או רכיבה על אופניים.

חימום קולי: כשעה לפני יציאתך לבמה, ערוך חימום קולי אפקטיבי שאינו מעייף אותך יתר על המידה, כפי שמוסבר בסעיפים הקודמים באתר. קח איתך תמיד מקלדת ניידת קטנה, למקרה שבמקום בו תהיה, אין בנמצא פסנתר.

פעילות יומית נורמלית הכוללת דיבור רגיל: נסה לא להפוך את היום לרשימה נוקשה של התכוננות לשירה, אלא שלב את האלמנטים הנכונים בסדר יום רגיל, הכולל גם דיבור רגיל וסביר.

תזונה נכונה בעיתוי נכון: בזמן ביצוע השירה, עליך להיות חזק ומוזן, לא שבע מדי ולא רעב. מומלץ לאכול ארוחה מלאה ועשירה כשעתיים לפני העלייה לבמה, ולקחת איתך למקום ההופעה דברים הנעימים לגרון כמו סוכריות צמחים, מיים, חומרים נוגדי ליחה וכדומה. בדוק בבית, ביום שאין לך בו הופעה, מה הם החומרים העוזרים לך אישית להתגבר על ליחה או צרידות, ואמץ אותם בשעת הצורך. אנשים שונים מגיבים למוצרים שונים בדרכים שונות.